Page 27 of 27 FirstFirst ... 17252627
Results 469 to 481 of 481

Thread: Survivor Australia Thread

  1. #469
    RTVG Idol Vashhee's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Gender
    Male
    Location
    Australia
    Posts
    14,057

    Achievements

    Didn't watch but YAY POC

  2. #470
    RTVG Apprentice lisa6745's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    406
    praying hard for 2018 australian survivor

  3. #471
    RTVG Idol 1331nj's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Gender
    Male
    Location
    Seoul, Korea
    Posts
    6,554

    Achievements

    I haven't watch cause I know who is the winner already and I came her and am shooketh. I'm happy with the outcome, it was the best case scenario after Michelle left after Luke left ~

      Spoiler:  










  4. #472
    RTVG Apprentice lisa6745's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Posts
    406
    One thing i can't get off my head was munity'

    vote offs - Tara and Annaliese moved to another tribe i understand because they have to fight their way to get in majority.

    but peter committed munity with no consequences after that.

    hmm.

  5. #473
    searching for truth. VULpicks.'s Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Gender
    Male
    Location
    Brooklyn.
    Posts
    8,157

    Achievements

    So. Totally marathoned this season this weekend. It was a great season! Somewhat prefer last season’s gameplay to this one. Definitely respect and appreciate the winner.

  6. #474
    Sassi Booti Runic's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Gender
    Male
    Location
    Lalaland
    Posts
    4,190

    Achievements

    Finally finished myself. The merge felt like blindside after blindside, my winner pick kept changing from ep to ep lmao. I was okay with the winner, but the f3 was kinda the "aw you tried" out of who made the merge. The biggest star was hands DOWN Michelle imo, but unfortunately the car curse made its way to Australia. Highly anticipating 2018

  7. #475
    COMBO dreamyblue's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    Male
    Location
    My house
    Posts
    9,568
    Any news on S5?

    BB CAN 6: Kaela|Paras
    RPDR 10: Aquaria

  8. #476
    RTVG Idol 1331nj's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Gender
    Male
    Location
    Seoul, Korea
    Posts
    6,554

    Achievements

    Quote Originally Posted by Runic View Post
    Finally finished myself. The merge felt like blindside after blindside, my winner pick kept changing from ep to ep lmao. I was okay with the winner, but the f3 was kinda the "aw you tried" out of who made the merge. The biggest star was hands DOWN Michelle imo, but unfortunately the car curse made its way to Australia. Highly anticipating 2018
    Didn't watch the finale cuz of this tbh. But the season was flawless overall! Can't wait for next season!

      Spoiler:  










  9. #477
    COMBO dreamyblue's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    Male
    Location
    My house
    Posts
    9,568
    Quote Originally Posted by dreamyblue View Post
    Any news on S5?
    As per wiki (very reliable I know), S5 would be titled Champions vs Contenders. I don't get it, there's only been 4 winners.

    BB CAN 6: Kaela|Paras
    RPDR 10: Aquaria

  10. #478
    RTVG Idol vanuatu86's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    Male
    Posts
    2,944
    I only watched it until Sarah left; at that point it was a chore and I couldn't enjoy the season. Season 1 danced all over season 2 so I'm hoping season 3 won't be another letdown.

  11. #479
    COMBO dreamyblue's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    Male
    Location
    My house
    Posts
    9,568
    Watching S3 rn. Is it half as good as the amazing S4? Please fill me in so I don't waste my time

    BB CAN 6: Kaela|Paras
    RPDR 10: Aquaria

  12. #480
    RTVG Idol Maddie's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Gender
    Male
    Posts
    14,556
    Pre merge is good, the rest sucks.


    NTM 18
    Jennifer
    RPDR 10 Aquaria | Cracker | Kameron | Monet | Vanjie | Yuhua

  13. #481
    RTVG Idol vanuatu86's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Gender
    Male
    Posts
    2,944
    http://insidesurvivor.com/russell-ha...season-3-33760

    If this is true and Russell Hantz is a part of next season I'm never watching this show again.

Page 27 of 27 FirstFirst ... 17252627

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •